|
|||||||
Join now to download all the free website templates or post on the forum. If you have never been on a forum before read the
FAQ. It's quick, easy and free to join!
|
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
|||
|
Een leuke template in frisse kleuren het liefst een beetje in de kleuren van utrecht want daar gaat het uiteindelijk over met als header de naam internethoekje en daarom heen iets van het wapen van utrecht of iets dergelijks
in het middenblock 2 blocks voor nieuwssystemen een block links voor last topics post onderin aan de rechter kant bovenaan een block voor login naar forum aan de rechterkant een block voor partners en een block voor adverteerders de linkerkant komt dan te staan op een rijtje naar onder Algemeen actueel nieuws archief gastenboek achter de schermen Ledenzone media archief poll foto's downloads links forum Ik hoop dat het je gaat lukken en of je dit wilt doen ![]() je zou mij heel erg uit de brand helpen hiermee |
|
||||
|
I also speak Dutch and understand what you’re requesting but try to post in English next time so everyone will understand it.
If you can't explain it good in English you can always send me a private message in Dutch too. |
|
||||
|
If you want us to design a free website template for you then please supply your website address with at least 1 content page.
As this is required from now on read more about it on the request a template page Thanks. |
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|